Subject: Ed: küsimus
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 15:24:53 +0300

Palun registreerida!

Saatja: Liis Rosin <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 12. juuni 2025 15:24
Adressaat: Alar Arukuusk <[email-masked]>; Kaili Luik
<[email-masked]>
Teema: RE: küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tõrvandi Kool, Tõrvandi lasteaed Rüblik ja Soinaste lasteaed Laululind on
tegutsenud vastavalt Terviseameti soovitustele ning rakendanud vajalikke
meetmeid joogivee ohutuse tagamiseks.

Tõrvandi lasteaed Rüblik
Asutuses on vahetatud välja kõigi köögikraanide sõelad. Toidu
valmistamisel kasutatakse keedetud vett, joogiveena on kasutusel
pudelivesi. 09. juunil võttis Tartu Veevärk veeproovi hoonesse sisenevast
veest, mille analüüsitulemused ei ole veel saabunud.

Tõrvandi Kool
Koolis kasutatakse jätkuvalt keedetud vett toidu valmistamiseks ja
pudelivett joogina. Õpilaste suvevaheaeg algas 6. juunil ning õpetajad
jäävad puhkusele alates 16. juunist.

Soinaste lasteaed Laululind
Soinaste majas teostas Tartu Veevärk 07. juunil veesüsteemi teistkordse
klooritamise. Toidu valmistamiseks kasutatakse endiselt keedetud vett ning
joogiveena Saku Lätte vett.

Kõik kolm asutust tellivad joogivee mikrobioloogilised analüüsid Miridoni
laborist. Analüüse korratakse kahel järgneval nädalal, et tagada joogivee
vastavus kehtestatud nõuetele.

Heade soovidega

Liis Rosin

Abivallavanem

Kambja Vallavalitsus

Telefon: +372 5301 6055

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Alar Arukuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 12, 2025 1:26 PM
To: Kaili Luik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liis Rosin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: küsimus

Tere

Nimetatud asutused on kirja kätte saanud ja tegutsevad. Täpsema ülevaate
tehtust ja kordusproovide võtmisega seonduva vastab valdkonna
abivallavanem Liis Rosin.

Tervitades

ALAR ARUKUUSK

vallavanem

Kambja Vallavalitsus

5422 0544

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Kaili Luik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 12, 2025 8:34 AM
To: Alar Arukuusk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: küsimus

Tere

Terviseamet edastas 05.06.2025 kirja Tõrvandi kooli, Tõrvandi lasteaia ja
Soinaste lasteaia joogivee osas.

Küsime tagasisidet, kas ameti poolt välja toodud soovitustega on
arvestatud ja kas viidatud asutustest on joogivee kordusproovide võtmine
planeeritud?

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.